Studenttider



Jag och älskling på balen :)

Ingen mer skola, bara en vecka med härligt studentpepp det är vad jag kallar den kommande veckan!
Måste faktiskt erkänna att jag börjar bli smått nervös, tänk! Snart har hela livet öppnat sig och jag får bestämma precis hur min framtid ska se ut, eller på ett ungefär iaf. Imorgon ska klassen måla lakan till flaket, onsdag ska fotogruppen till Tylösand (vid fint väder) och på torsdag ska flaket fixas hemma hos mig med klassen och på fredag är det dags! STUDENTEN!!!

Christin R


Kommentarer
Postat av: Clara

haha, det va inte igår du skrev :D Men skoj. Ni var supersnygga på balen!



Njut av studenten. Puss <3

2010-06-08 @ 16:21:52
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0