Trött!

Idag började jag dagen med att ringa till vårdcentralen och fråga vad jag skulle göra åt min hals som jag har haft ont i i ca 1½ vecka. Plus att jag börjat hosta en hel del. Hon rådde mig till att proppa i mig ipren och alvedon. Och vet ni? Det dämpade fasktiskt smärtan väldigt bra, tack och lov för det! men den där infektionen som hon pratade om lär väl inte gå över än på några dagar..

Sen åkte jag till Erik för att hämta lite saker som han hade glömt att ta med sig till Gullbranna, lite linser bland annat.

Sen en sväng till A6, där köpte jag en klänning, samt en ny bikini :)

Efter det åkte jag och jobbade 13-21, det gick faktiskt bra den här kvällen :)

Nu måste jag packa inför imorgon, sjukt trött är jag men jag måste bara orka!



Gammal bild från sommaravslutningen i 1an på gymnasiet, jag och Linda, min söta vän!!
Hej då!
//Christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0