Gullbranna

Hej hopp!
Nu sitter jag och väntar på att Erik ska komma från personalmötet. Har just bäddat upp för en natt i frige-boden vid Eriks sommarstuga eftersom vi inte kunde sova på hans rum i personalbostaden längre då han fick en rumskompis. Menmen, hur som helst är så är det här på Gullbranna jag har tillbringat min helg :) Mycket mys med Erik, samt gocart, grillning, mat, mat och återigen mat och massa annat skoj :) Har badat i havet med! Det var faktiskt ganska varmt i vattnet, och väldigt icke badväder i luften! Men en helg går fort och imorgon bär det av hemåt igen för jag börjar jobba klockan 13, men har faktiskt lyckats att snappa upp två passagerare till bilen, Eriks mamma och en gammal klasskompis Matilda så det blir trevligt.
Nu hoppas jag att han kommer snart för jag börjar faktiskt bli lite trött... och då måste man ju sova om man ska orka köra hem imorgon!
Ha det gott!
//Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0