4 Juli

Tänk att det redan har gått lite mer än tre hela veckor sen studenten! Sjukt vad tiden går fort. Det är sommar och det är mycket som händer helt enkelt. Sen studenten har jag gått brevid på jobbet, jobbat, varit på Öland, badat, varit med på en möhippa och massa annat skoj! Jobbet trivs jag dessutom väldigt bra med, och det gör ju att tiden går väldigt fort!

Idag åkte älskling till Gullbranna för att jobba i sex veckor, surt men sant! Men jag ska ner till honom redan på tisdag så än så länge är det väl lugnt! Sen får jag hoppas på att han kommer hem och hälsar på mig lite med! Idag har vi dessutom stått ut med varandra i 10 hela månader! Sjukt vad tiden går fort!




Öland över midsommar med Älskling <3
-------------------------

Sen är det två år sedan min Viktoria lämnade jorden.. Känns tungt, har lyssnat om och om på låten "bli kvar hos mig" - av FOLK idag. Det var den låten som Jonas Sandwall spelade på minnesgudstjänsten på Gullbranna dagen efter olyckan. Den låten får mig att tänka tillbaka. Älskade Viktoria, jag saknar dig!


-------------------------

/Christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0