Hej vänner!

Länge sen jag skrev nu så tänkte att jag skulle slänga ut ett inlägg:) Just nu har jag mina sista dagar på mitt påsklov som varit fullspäckat med många olika roliga saker! Har varit på konsert, träffat kusiner, hälsat på Erik i Skövde och badat på det stora badhuset där. Jag har varit i stadsparken på picknick med mina kära vänner från skolan och fikat med kusinen Lovisa. I söndags invigde jag även grillen med en liten grillfest hemma hos mig! Sen har jag försökt plugga lite med, ska göra det där högskoleprovet imorgon och det känns verkligen som om det kommer att gå helt åt skogen :/ tyvärr...


Har inte varit i skolan på tre veckor nu, vilket är helt underbart!! Jag har haft två veckor praktik på Solrosens Förskola vilket var väldigt roligt, när jag lämnade dem på skärtorsdagen var det dock ett barn som började gråta :( Men idag skickade jag ett brev till dem, lovade barnen att jag skulle göra det :) På måndag börjar två veckor praktik på Rosenlunds Förskola vilket jag hoppas kommer bli lika bra som på Solrosen, var ju så tråkigt att lämna dem :( Menmen, kan ju vara lärorikt att testa på olika förskolor och se om det verkligen är det jag vill plugga till i framtiden :)

Nu på morgonen kom Erik hem hit, direkt från Skövde, vilket var mycket mysigt! Men nu har han åkt hem till sig, han behövde även han förbereda sig lite inför högskoleprovet.
I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra än, men kom gärna med förslag! :)

//Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0