Veckan

Oj, vad veckan har gått fort!

Nyss var det tisdag, och nu, ja nu är de redan söndag kväll! Det vill säga, slut på veckan och snart tisdag igen :P

Kan berätta lite vad som hänt under veckan:

Onsdag: Skola - hemskt! jobbig morgon samt glömt bort att vi hade skolfotofrafering direkt på morgonen vilket gjorde mej ännu mer sur. På eftermidagen blev det lite genomgång av alla scener som ska vara med på musikalen, projektarbetet.

Torsdag: Studiedag - in till skolan och träffa Amanda, Patricia och Therese för planering av fredagskvällen då vi skulle ha en presentation av vår tåfluffning vi gjorde i sommras. Jag hade satt ihop ett bildspel.
På kvällen kom min Erik hem och vi åkte in till stan för att gå på bio :) Mys!

Fredag: Skola, taberg för Joykids sen till Äryd för presentation av tågluffningen och lite kräftskiva och sen en sväng till Malmbäck med Erik.

Lördag: Städa massor på vinden över stallet, vilket innebar 3timmars springande upp och ner för en trapp! = träningsvärk på söndagen :P På kvällen åkte jag till Julia för att fira henne och sen kom Erik hem till mej runt 12.

Söndag: Baka kladdkaka till jobbet, Jobba, åka till Erik, åka och överraska Fredrik med kladdkaka, men han var inte hemma, åka hem till mej, sen hem till honom en sväng och därefter till stationen i Tenhult, han åkte tillbaka till Skövde och lumpen igen :(

Har glömt en sak :) Tog KÖRKORT denna veckan med :) Tisdags skrev jag upp och i Torsdags hade jag upp körningen :) UNDERBART!! Så är väl därför jag åkt omkring en massa, har kört hela helgen, jag som fått skjutsa runt på Erik, precis som han gjort med mig innan :P men det är bara skoj att köra bil :)

Nu ska ja plugga lite...

/Christin


Kommentarer
Postat av: Clara

Å GRATTIS! :D

En fråga, vilken körskola? Och var den bra? haha. Jag var på egert o ulfs innan, men de va inte så bra tycker inte jag, eller han jag hade va inte så bra typ. :) Nåt tips?



Grattis igen. Puss

2009-09-29 @ 11:53:39
URL: http://claralennartsson.blogspot.com
Postat av: Lovisa

ÅÅÅh!! Grattis så mycket!! Känns det bra?? :D

2009-09-29 @ 20:21:53
URL: http://lovisarogo.blogg.se/
Postat av: Christin

Jag gick på centrala trafikinstitutet. Det ligger på juneporten :)

Okej, men du har inte fått körkort än va? Hur går det för dej med det då? :) Kram!

2009-09-30 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0