Tisdag!

Veckorna går fort nu måste jag säga, tänk! Det är redan tisdag!
Idag har jag haft två lektioner, naturkunskap b och matte c och där mellan hade jag sex timmar hål, som jag alltid har på tisdagar. På håltimman pluggade jag teori, skrev tidsplan till projektarbetet och hade en körlektion. Efter skolan träffade jag Martin och åkte samma buss med honom hem.

Nu börjar Simons, min brors, klasskamrater droppa in i trädgården. De ska ha klassträff och tyckte de tyckte visst det var bra att ha klassträffen runt vårt hus. Men visst, ska man spela bränboll och ha tipsprommenad och så, så passar de ju ganska bra att vara här :) Ska snart ut och fota dem lite, barn är mys!!

/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0