Söndag och snart läggdags

Helgen har som vanligt gått mycket fort. Har ju inte hunnit skriva denna helg iaf. :)

Fredagen vart det fest hos Therese, fullt hus med ca 50 personer viket var mycket roligt!

Lördagen blev en ganska lugn dag vad jag minns, tror inte att jag ansträngde mig sådär överdrivet mycket :P
På kvällen blev det iaf bowling, vilket då gick väldigt bra och det var skoj :) Efter bowlingen blev det pizza på Evergreen och där efter hem till Johan för lite mys. Alla var så sjukt trötta så det mesta blev ganska så lamt. :P

Efter Lördagen så följde även denna veckan en Söndag, vilket är idag. :) Idag har jag skrivit klart en svenska filmanalys, träffat Erik och där efter övningskört med pappa lite. Syrran började sy en "klänning" som jag ska ha på Julias "maskerad" på Lördag. Hon fyller nämligen, precis som Therese 18 år i morgon :)

Nu ska jag läsa 10 sidor Historia innan jag somnar!

Kram och God natt!
/Christin

Kommentarer
Postat av: Clara

Historia är en bra godnattsaga. :) hihi. Hoppas du har haft en bra helg. Puss och kram ha en bra vecka

2009-09-21 @ 12:34:04
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0