Måndag

Japp då var det måndag, en ganska slapp sådan med. Tog bussen tillsammans med systern min in till skolan vid 11.33 och träffade Lejla vid skåpen vid ca 12.00. Vi åt lunch tillsammans och Linda och Linn kom och åt lite med oss oxå. Mysig start på veckan :)
Därefter följde jag med Lejla till Hemmakväll och köpte lite godis. Sen vart det Historia, vi hade fått lite frågor att jobba med förra veckan som vi tydligen skulle få dagens lektion på oss att arbeta med, helt oväntat. Så helt tekniskt sätt hade jag kunnat vara hemma idag eftersom jag inte hade någon Svenska idag. Men duktig som jag är stannade jag kvar i skolan och arbetade med frågora. Tråkigt var det!

Slutade skolan vid 14.15 och gick då till skolans bibilotek och pluggade lite körkortsteori, vid 16.15 gick jag ner till stan och träffade Therese och fikade med henne :)

Sen blev det en sväng upp till A6 där jag gick runt lite innan pappa kom och hämtade mig. Vi åkte och åt på Mc:donalds och körde sedan omkring i Jönköping och Huskvarna och övningskörde :)


Nu är jag hemma och jag  borde verkligen sätta mig att plugga! Men jag är som jag är, jag "orkar inte". Är ju så mycket som man "borde" göra! Men kankse trots allt ska dra mig i kragen och plugga lite så jag inte får skolan och allt efter mig..


/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0