Måndag

Idag har varit en ganska go dag, skolan började kl.. 12.45 och slutade vid 15.25, efter skolan åkte jag bussen hem. Pratade lite med pappa och mormor och körde sedan ner till Tenhult för att hämta barnen som jag är lite barnvakt för på skolan och dagis. Vi åkte hem till dem, åt kvällsmat och kollade på film. Sen åkte jag hem, fixade fram lite material inför söndagsskolan på söndag, ska inte ha den själv utan har lämnat över den till Helena eftersom jag åker till Göteborg i helgen :) Sen ringde Erik:)

Nu ska ja sova:) Skola imon, med 6h hål! SUCK! Men ska nog träna lite samt plugga inför naturkunskapsprovet på Fredag, fattar INGENTING!

/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0