Fredag :)

Nu sitter jag vid en dator i skolan, brevid mig sitter Linda och Matilda och håller på att slå in en present, och jag får inte veta förens ikväll när Therese öppnar det! Är riktigt nyfiken!

Nu ska jag snart gå och prova studentmössa, sen kanske träffa Erik en snabbis innan jag och Linda ska hem och baka en kladdkaka (eller Linda ska baka och ja ska titta på) och ta med till Therese :)

Ska på 18års fest hos Therese sen ikväll :) Ska bli riktigt skoj!! Kommer runt 50 personer så de blir säkert livat :)


/Christin

Kommentarer
Postat av: Clara

Svar: haha ahaa åh va kul, :D. Jag måste få höra nån gång! Över fika eller så. NICE.



Jadå, tentan gick bra TILL SLUT. Riktigt svår måste jag säga... Ush.



Hoppas allt är bra med dig. Lycka till i framtiden med Erik! Puss

2009-09-18 @ 13:37:22
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0