Söndag

Ännu en helg är över, och denna fortare än andra!

Helgen:
Fredagen: Kvällen spenderades hos Erik :)
Lördagen: Göteborg! Stan, äta, fika, shoppa och T-centralen
Söndagen: Fira morfar med släkten, och kvällen slutade med kvällsmat hos Erik och sen hejdå på stationen då han åkte iväg till Lumpen igen.

Den här veckan i skolan kommer bli helgo!
Imon går jag som vanligt 12.45-15.25.
Tisdag (i vanliga fall 8-16.15, med 6h hål mellan 2 lektioner) slutar ja klockan 9, pgr av resurseftermiddag.
Onsdag slutar ja innan 13.00 pgr av resurseftermiddag.
Torsdag har jag 3 "inställda" lektioner mitt på dagen, vilket innebär att jag har 6h hål och slutar 16.45...
Fredag vanlig dag 8- cirka 15. (har lyckats flytta fram de sista lektionerna så vi får sluta ca 1h tidigare! :) Underbart! Har nu bara 3½h hål på dagen ;P)


Ha en fin vecka vänner!

/christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0