Höstlov!

Höstlov! Visst låter det bra, det låter som frihet och slapphet och en chans att koppla av i en vecka! Underbart eller hur?
Men nej så är det faktiskt inte. Christin har mycket att plugga. Hon har Elprov på torsdag veckan efter lovet, samt religionsprov på fredagen. Som om det räkte? Nej, jag ska skriva ett PM inför det svenska muntliga nationella provet, samt skriva några texter och ladda upp bilder som min fotolärare ska prata med mig om.. Elprovet som vi ska ha omfattar en hel del sidor i boken, vi har endast haft 30minuters "introduktionslektion" på detta kapitel. Sjuk men sant! Sen så ska jag vara barnvakt på måndagen och så har jag ledarträff för Joykids på torsdagen (om jag nu hinner det, missar det denna veckan så borde gå.. :S) och Joykids på Fredagen också.. SÅ MASSOR!

Aja, kan erkänna att jag inte förens idag satt mig ner för att plugga, har inte orkat ta tag i det helt enkelt! Men idag var jag tvungen eftersom jag åker till göteborg imorgon och inte kommer hem förens lördag..
Såhär ser min lovvecka ut:

Lördag: Gokart i Vetlanda (jag körde inte, men kul att titta på!) Sen möte i Stensjön
Söndag: Möte i Älgabecksryd, sen på eftermiddagen möte i Tenhult och där efter innebandy i Ödestugu (första gången på ca ett halvår!!)
Måndag: Rensa lite papper, Barnvakt på kvällen
Tisdag: Städa lite, Fika med Lejla och sen kolla på Lindas match
Onsdag: PLUGGA!! (Skulle varit barnvakt i eftermiddag men det blev inte så) Hämta kläder till Erik hos hans föräldrar som han ska ha med sig till Göteborg, och sen förmodligen filmmys med familjen. (filmmys hemma efter många vändor åt både bowling och bio).
Torsdag: Buss till GÖTEBORG och träffa Mickaela! (Therese är redan där, och Erik kommer på kvällen direkt från Skövde. Inte sett pojken på länge nu!)
Fredag: GÖTEBORG - Halloweenfest hos Mickaela :)
Lördag: Hemma vid ca 10.30, sen öppen för förslag!
Söndag: Öppen för förslag!

:)

Nu ska jag plugga vidare!

/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0