Fredag!

Tänk att det redan är fredag! Veckan går fort fort fort! :)

Idag har jag haft Naturkunskap B prov, kändes som om de gick bra, relativt bra iaf :) Så de kändes bra. Därefter blev de lite fika och plugg i cafet innan en sväng på stan med shopping :) Va ute efter ett par skor, men det blev lite andra saker istället :P

Sen vart det Svenska och Religion, vi hade i princip självstudier idag så vi fick jobba på i skolan eller hemma.

Nu är jag hemma sen några timmar och sitter och funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Ska träffa Erik, men mer än så vet jag inte. Förslag på vad man kan göra? :)


Ha en fin Fredag och Helg! Imorgon åker jag till Göteborg och kommer hem sent natten till Söndag!

/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0