Fotboll Sverige - Danmark

Bakom mig i soffan sitter det ett gäng på sju personer, alla helt inne i denna fotbollsmatch. Vad är det som får människor att bli så inne i detta? Jag förstår det inte i alla fall. Fotboll är tråkigt rent ut sagt. Okej, fotboll live med spelare som man känner kan vara roligt att titta på men att sitta framför en tv i 90 minuter för att kolla på spelare som man inte känner förstår jag inte. OKej, de spelar för Sverige. Det får väl vara en relativt bra anledningen då.

Men jag är uttråkad! Bara 30 minuters seg väntan till nu! ;)

/Christin

Kommentarer
Postat av: Jenny T

Haha håller med dig! Jag kollade också igår med ett gäng hemma hos Josef o jag förstår inte hur man kan vara så insatt i en sport där det typ inte händer något!

2009-10-11 @ 20:04:59
Postat av: Christin

Skönt att jag har någon på min sida!

2009-10-14 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0