:)

Just nu sitter jag hemma hos Erik, ensam! Blev misstolkning i komunikationen eftersom hans mobil blandat ihop några sms och han missuppfattat tiden ja skulle komma :P Menmen, får hoppas att han inte dröjer för länge :)

Ska dra lite kort om vad som hänt i veckan:

Torsdags: Matte på morgonen, sen plugga, träna, äta, kort information om utbildningsmässan, kolla praktikplats på A6 och sen plötsligt hade de 6 timmarna av håltimma runnit iväg och det var dags för Historia. Klarade lektionen mellan 15.20-16.45 efter två powerking, annas vet jag inte om jag fixat det ;)

Fredag: Naturkunskap, fika, kolla praktik på stan, äta, hämta bilen på Ryhov hos mamma, ha religion och svenska. Sen åka hem och hämta min kamera som jag hade glömt tillsammans med Linda, åkta till Taberg för Joykids. Träffa Lejla där och köra hem henne till mig. Sen in med buss till stan. Ikväll: utgång på Bongo och Centrum. Vid 2 hämtade Abbe och Fredrik oss. SÅ LÅNG DAG!

Lördag: Hjälpa pappa lite ute, städa huset och nu sitter jag här. Vet inte riktigt hur kvällen ser ut än, kanske åker till Ingarp på en Cafekväll :)
/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0