ORKA

Idag är en hemsk dag! Stressat i princip hela dagen med allt som ska hinnas med, skola med prov och andra konstiga, svåra uppgifter, plugga på raster, samt göra lite på projektarbetet och någon har snott mittt lås sitt skåpet!! :( Sen taberg och ledarträff med joykids och sen hem och skriva tal och prata med Erik, knappt träffat min familj, mamma trodde jag skulle iväg någon stanns när jag sprang upp och ner för trappen i all stress. Men helg imorgon!!!! De var också dagen innan sista dagen innan praktiken. En grej till att göra innan jag försvinner från skolan. SVENSKA B NATIONELLT MUNLIGT PROV = SKRIVA TAL! är äntligen klar med talent, men vet inte om jag gjort rätt eller fel.. Men får hoppas det blir bra, sjukt mycket hela tiden nu.. Menmen nästa vecka går jag på fyra veckor praktik! SKÖNT!! Men måste  plugga matte och göra en religionsuppgift under den tiden. Samt (frivilligt) konstruera en lampa (FOTO). Konstig uppg, men låter lite kul faktiskt :)

Men nu måste jag sova! Efter talet imorgon kan jag slappa en litn stund, men måste jag börja förbereda söndagsskolan till söndagen, men sen! Då hoppas jag att jag kan ta det lugnt, varva ner och NJUTA! Vilket jag inte gjort på nårgra skolveckor det senaste. Är föresten klar med utställningen till projektarbetet nu med! Jobbat med det i princip varje dag i 3 veckor nu efter skoltid. Igår lämnade jag skolan 18.15, vaktmästaren kunde inte förstå sig på mig och Linda, men ska de göras så ska det! :) men så skönt var det att äntligen vara färdiga!! Och så fint det blev!!!

Blev väldigt rörigt här nu, men känner mig stressad men var tvungen att skriva något kände jag...

GOD NATT!

/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0