Torsdag

Nu var de länge sen jag skrev igen, Hej!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. På ett sätt känns det som om det händer hur mycket som helst, att det är fullt upp hela tiden, medan jag ibland kan känna att livet känns segt och att det aldrig händer någonting alls. Men tror jag har det rätt bra ändå.

Denna vecka har vi haft projektvecka i skolan, vilket innebar att vi skulle jobba i blandade grupper med elever från 2an och 1an. I min grupp är det Rasmus från min klass och Stina från 1an. Det har faktiskt funkat riktigt bra måste jag säga, men lärarnas planering om att vi ska vara i skolan8-16 var helt värdelöst, jag har stuckit från skolan vid 11-12 tiden hela veckan :) Temat för veckan är "Hälsa". Imon har vi  2 muntliga redovisningar samt en "storgruppsdiskussion".

Igår var jag och kollade på bland annat Clara som gick balen tillsammans med Emil! Mycket fina var de! Idag blev det att kolla på bal igen, och idag var det Eriks tur. :) Riktigt snygg den människan ;)

Tror ingen fattar hur avunsjuk jag är på de 3or som nu går bal och sedan tar studenten, jag vill med sluta skolan! Bort från plugg och en klass som inte fungerar som den kanske borde...

Aja,

Ni får jätte gära komma med förslag på vad jag ska skriva om här på min blogg så jag kommer igång lite! :)
Har bara ett förslag än och det är:
  * Eriks förslag - skriv om mig som om du vore ett stort fan till mig!

Visst skulle jag kunna skriva om det, är ju lite av ett fan till honom, men kom gärna med fler förslag om vad just ni vill att ja skriver, helst andra förslag än massa fan sidor, kan ju inte vara fan till alla :)

/Christin R

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan gästblogga! hahaha

2009-05-29 @ 15:57:50
Postat av: Christin

Okej :) Visst!! Klart att du får Linda! skicka ett mejl på det du vill ha sagt så lägger jag upp det om jag godkänner det ;)

2009-05-29 @ 23:56:16
Postat av: Clara

Tack :) Kul att du kom o kollade <3

2009-05-30 @ 00:39:16
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0