Att göra om layouten på sin blogg...

Att göra om sin blogg så att man känner intresse för att skriva i den är inte alltid enkel, man måste få tid, hitta inspiration och egna ideer. Som ni ser har jag påbörjat en liten förändring :)


Har haft så väldigt mycket för mig nu under den senaste tiden, sen jag fyllde 18 år. Som ni ser i förra inlägget så hade jag ngn slags kris dagen innan artonårsdagen, men den dagen blev sen hitils bästa dagen i mitt liv! Tack vara mina vänner! Så otroligt glad att jag har er, och ni som gjorde den extra speciell vet nog vilka ni är :)

Sen artonårsdagen har det blivit firande på olika sätt, wollybollstart, jobb, söndagsskolan, fira valborg, fira förlovning för Dennis och Ottilia, plugga prov, inlämningar och läxor, plugga teori på körskolan och mycket mycket mera!

Nu ska ja sova! Ha de underbart!

/Christin R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0