Måndag

Nu är det en hel vecka sen jag skrev igen, men har verkligen inte kännt att jag hunnit med att skriva även om jag kanske egentligen skulle ha hunnit det.

Ska dra lite kort om min vecka:

Tisdag: Resursdagen bestod av 7h i skolan för planering och övning av dans/bräda/medel/styrka passet som vi skulle träna in tills idag. Pappa fyllde 47år :)

Onsdag: 9.45- 14.45 Skola, 15.00 träna, 16.15 fika med Johan,  17.00 Köra på trafiksskolan, 18.00 Hockey 22.15 hemma. Snacka om full dag!

Torsdag: Skola

Fredag: Skola till 16.30, Danspass på friskis 17.00 - 18.00 därefter fika på Claras tillsammans med Linda, Linnea och Lejla. 21.00 Hemma, förberede för att Therese och Emma skulle komma och söva över. :) Vid 23.30 kommer inte bara Emma och Therese utan ett 15 tal personer till! Alla med var sin pizzakartong i händerna och invaderar huset :) men skoj sånt.

Lördag: 9.15 Bussen in till stan, Emma till stationen hem till Eksjö och Jag och Therese till Joel för att se hans nya lägenhet för att sedan åka till IKEA för att handla saker till lägenheten :) Blev massor av saker! En överfull kundvagn och en annan vagn där de stog kartonger (bokyllor, byrå) och tavlor m.m. Där efter skulle allt in i Joels lille bil. Kartongerna stog ut ca 1m bakom bilen, luckan nerbunden med startkablarna och jag och Therese i framsätet brevid Joel. Therese satt snett bakåt och höll i tavlorna så de inte skulle åka ut och jag satt och garvade med huvudet ner i knäna medan vi åkte upp till lägenheten för att lasta av allting. Sen bar de iväg till A6 ännu en gång för att köpa lite saker :)


Sen blev det hem till Therese tillsammans med Patricia och Amanda för att laga god Planka med fläskfile, potatismos, beanesesås och grönsaker :) Vi planerade lite inför sommarens tänkta tågluffning och kollade på Hockey. Vid 19.10 hämtades vi av Peter och Tomas och vi åkte till Torpa för att överraska Jonatan som tillsammans med sin klass skulle leda ett möte där. Vi träffade massa nytt och gammalt folk där och de var verkligen skoj, åkte senare till en kompis Joel där vi spelade UNO i ca 1h innan ja kunde krångla mig ur spelet!

Söndag: Sov länge och körde lite bil

Måndag: Skola, träning på friskis och teori på körskolan :)
 
Tisdag: Skola - fotografera högsskolan (http://pblogg.se) sen var de areobic och jag tillsammans med Matilda och Matilda skulle hålla i passet vilket blev riktigt lyckat och vi hade sjukt roligt. Även om vi missade ngr steg ibland och gjorde olika så rättade det till sig och läraren verkade vara sjukt nöjd så som hon skrattade och pratade med oss efter vårt pass :) Hon tyckte de va så roligt att vi vågade bjuda på oss själva så mkt, men de va hela grejen, vårt mål var att alla skulle tycka det var roligt :)

Bilder tagna i skolan idag (vi som höll i dagens pass :)):

Matilda                  Matilda                 Christin
  


Japp de blev en del men de var lite kort ändå om mina dagar sen sist jag skrev :) Händer en hel del i mitt liv trotsalla även om jag kanske kan tycka att de är ganska trist ibland :)

Imorgon har jag studiedag och då hade jag tänkt ta mig till österrängen och besöka det äldreboendet som jag praktiserade på och lämna in en tavla på kort som jag tog på personalen när jag var där. Sen blir det en sväng till Hobby Fritid för lite repetion på kassan och lite praktiskt som kanske förrändrats sen sist jag var där. Ska nämnligen få börja jobba lite igen :) Några söndagar nu innan sommaren och sedan i sommar :) har inte jobbat sen i Augusti tror jag, så de är ett tag sedan! 

Nu ska jag ta mig till sängen :)

/Christin

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh ska ni tågluffa, jag vill veta mer :P

2009-03-18 @ 09:48:37
URL: http://lovisarogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0