Helgen

Denna helgen har varit rätt lugn måste jag säga även om det har hänt en hel del saker. Men den har varit helt okej :)
Här kommer lite kort om min helg:

Fredag: Skola till 16.30, sen hem till min vän Erik för att "laga" mat och baka kladdkaka, blev riktgt lyckat! Därefter bestämmde vi oss för att inte åka iväg ngn stanns utan kolla på lite kort, två filmer och snacka och ha de trevligt själva istället.

Lördag: 14.00 fika hos kusinen Markus, 16.00 Hockeymatch i Kinnarps Arena. Därefter hem till Markus igen för att laga tacos till de 22 personerna som hade kommit hem till honom.

Söndag: Upp  tidigt för att kolla på Tigers Ik som spelade slutspel i korpen (innebandy) idag vid 9.30. De vann i kvartsfinal men åkte ut i semifinalen vilket var väldigt tråkigt när de avgjordes på staffar! Därefter åkte vi upp till A6 för att äta på Soya Express. Sen åkte jag hem, sov lite och åkte sedan bil mellan 16.15 och 17.40. Kul, spännande och lite läskigt ibland :P Därefter blev det innebandy vid 18.00, mycket folk och inte jätte mkt spelat.


Tack vänner för en full helg!
/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0