Full dag med massa skoj

Dagen började lite stressigt till bussen, började skolan 9.30 med multimedia. Vilket var så där lagom segt. men lärde mig en sak iaf, göra en gästbok. Gå in på http://www.perbrahe.nu/anv117/gastbok.php och skriv något skoj :) 
Efter det följde matte, lunch och samhäll.
Slutade vid 14.05 :)

Därefter blev det en macka i skolans cafe och en sväng  på stan innan ja Lejla och Linn skulle på  ett medelpass på Friskis & Svettis. Medelpasset höll på mellan 15.00 - 16.00.

Efter det blev de en snabbis till ett fik och fika med Eric från Kalmar, inte sett människan på år och dar, okej sen September men ändå :) Kul :) Blev bara 30min för sen var han tvungen att gå till bussen som skulle ta honom till Ulricehamn och ja skule till körskoan på teorikurs vid 17.15.

Teorin höll på till 19.15, därefter blev de snabbt ner till resecentrum för att ta bussen hem, hemma vid 20.00 sen :)

Full dag, men mycket att göra! Det gillar jag :) Men blir bara så evigt trött :)


Imorgon är det resursdag i skolan, vilket innebär att dagen är utsatt för att lärare ska kalla till sig elever till utvecklingssamtal eller lägga in extralektioner. Jag hade mitt utv. samtal så nyss så jag slipper det. Men måste till skolan ändå för att sätta ihop ett dans/bräda pass tillsammans med mina underbart goa och flummiga vänner Matilda och Matilda :). Detta pass ska vi sedan leda de andra (27st) eleverna på areobicen nästa tisdag :S Lite nervöst men hoppas vi får ihop det, de ska ju vara 60min långt!  :)
Önska mej lycka till!

/Christin

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh jag gillar också såna dagar när det är helt fullt, man känner sig på något sätt mer behövd och att man verkligen gör något. Fast det är klart, klart man blir trött.

2009-03-10 @ 07:41:17
URL: http://lovisarogo.blogg.se/
Postat av: terese

erat pass var bra :D det gick bra för er!

2009-03-17 @ 22:32:00
URL: http://fullee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0