Sjuk

I söndags hade jag en toppendag med mycket att göra, jobba, rösta, glass i lekeryd m.m. Mådde helt toppen hela dagen!
Sen kom Måndagen, pang poff, ja vet inte vad, men vaknade med värsta svullna, röda, värkande halsen! :S Huvudet dunkade något fruktansvärt och jag hade fått lite feber, hemskt va det! fattar inte hur man kan bli sjukt så fort :S

Nu mår ja bättre, förutom att halsen fortfarande tar kål på mej då.. Har fått ont i nacken oxå efter all film jag sett på idag :) Tror jag hunnit med iaf tre filmer, highwaymen, Yes man och Marley & Me.  

Imorgon får jag chansen att göra MVG-provet i matte som ja egentligen skulle gjort i måndags. (Min lärare gjorde ett slutprov i Matte B istället för nationella provet och klarade man VG på hennes "G/VG-prov" fick  man chansen att göra MVG-provet, och klarar ja de får ja MVG i matte...) Får hoppas ja är pigg nog att åka dit och göra det imorgon, känns inte lönt om jag mår piss eftersom ja känner mej tveksam på att ja kommer klara det redan nu som hyffast pigg...
Men får nog bli en sväng till skolan iaf, måste tömma skåpet och så med..

Vilket tåkigt och ointressant inlägg, antagligen för att ja inte riktigt är på humör för den där sjuka halsen..
/Christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0