Tyska

Tyskan fungerar verkligen inte för mej, har prov i morgon och vet i skjutton va ja ska plugga på! Läraren sa i torsdags att; "Läs igenom texterna och grammatiken på onsdag kväll, så behöver ni inte göra mer sen" De har jag gjort, men de känns som om de inte räcker, han har sagt att vi inte ska ha ngr glosor iaf, ibland l'gger han ju in 2A4 glosor, vilket inte brukar gå så bra, tyskaproven brukar inte gå så bra överhuvudtaget...

Aja, men får väll ta och göra så gott jag kan, känns inte som om jag lärt mej ngt sen högstadiet när de gäller tyskan!

Snart är de helg :) Vet inte om jag längtar efter de, känner inte för att göra någonting och då kan de ju lika gärna vara skola? eller hur? Aja, men de kanske ändrar sej!


"Ta en lapp och skriv ner namnen på de som ingår i eran grupp, skriv då era riktiga namn och inte namn/smeknamn som Mutti, Tutti..(osv)..." Haha, vår areoiclärare det :P ( Blev ju en hel del skratt med ett 30tal tjejer:P)

/Christin R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0