Trött

Gäsp, nu är ja sådär jätte trött, men känner verkligen inte för att sova, imon är det ju en ny dag. En ny dag med ännu en skoldag, måste försöka se lite positivt på den, men de är ju så tråkigt där. Lär mej något gör jag ju inte heller. Kankse blir tränig på friskis efter skolan med ngr i klassen + Matilda, men får se, jag gillar inte gym och de verkar som om de ska gymma.. och vi hinner inte bort till Friskis tills passet vid 15 börjar, de vore precis i tid isf tror jag... Sen är de ju ett vid 15.30 men de är nog för svårt tror ja :/ SÅ får de hur de blir, kanske får bli gymmet iaf. Men får se om ja överhuvud teget orkar upp ur sängen imon, har så ont i ryggen efter dagens Areobic (har ju de som en kurs i skolan), vi va på friskis idag och hade ett "Bräda medelpass" riktigt jobbigt! En hel del styrka och mycket kondition och kordination!

Ska dra mej mot sängen snart, ska bara läsa engelskan en andra gång...

God natt!
/Christin

Ps. Saknar dej Viktoria Rogö så otoligt mycket, varje gång ja ser en bild på dej kommer den där klumpen av gråt i halsen, din glädje saknas på jorden.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, oj vad jag saknar henne.. det är så väldigt svårt att förstå...

2009-01-21 @ 13:05:05
URL: http://lovisarogo.blogg.se/
Postat av: Clara

ja, hennes glädje saknas. Jag låg inlagd för njurbecksinfektion i typ två nätter, man hinner tänka rätt mycket de nätterna. Saknad.

Bilden gillar jag, ni är fina. Kommer du ihåg, Kicki, Bettan och Lotta? haha

2009-01-24 @ 22:50:56
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0