Torsdag

Äntligen är det snart Fredag, har äntligen börjat få ett hopp inför helgen. Den känslan som jag haft över att jag lika gärna kan vara hemma eller stanna i skolan över helgen har övergått (till det den brukar) att jag vill hitta på något :) Hoppas de blir en bra helg.

Tyskan kände skit idag, dialogen kändes bra (den man kunde få mest poäng på), Grammatiken kändes relativt bra men läsförståelsen kändes verkligen skitskitskit :S Får hoppas att jag chansade rätt på de där man skulle välja rubriker till texter iaf, skönt att man kan chansa lite iaf :P

Idag har jag inte gjort mycket, skulle spelat innebandy men somnade cirka två timmar och sen va ja fortfarande så himla seg när jag vaknade och sen va det andra saker som gjorde att jag kände att det var bäst att stanna hemma. 

När jag somnar så på eftermiddagen så drömmer jag alltid något konstigt :S Riktigt läskigt är det, idag drömde jag om Råttor, Vampyrer, Mörka rum och läskiga människor :S Haha, fattar inte var allt kommer ifrån :S


Ha de toppen
Snart helg ju! 
/Christin 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha..vilka skumma drömmar! Själv så drömmer jag drömmar med temat "olyckor" och det är inte heller så kul..

2009-01-23 @ 13:28:35
URL: http://lovisarogo.blogg.se/
Postat av: Anonym

läskigt med sååå vita tänder å ögon...

2009-01-23 @ 22:28:12
Postat av: Clara

haha, ojdå. :P

Men väldigt fin bild! :)

2009-01-24 @ 22:47:02
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0