Tisdag

Idag hade jag bara klassråd, som fick hållas i cafet pgr av äcklig doft i vår fotosal. (varje tisdag luktar det illa där inne, vaktmästarna har kommit fram till att de kan bero på att skolan tömmer matresterna varje tisdag kl.7 på morgonen och att doften av den 1 vecka gammla maten sugs in i ventilationen och in i fotosalen.) Hörde en av vaktmästarna säga "De luktar ju illa över hela jävla perbrahe, där borta luktar det ju med!". Efter klassrådet hade jag Foto, där jag somnade i soffan under den filmen som vi såg, måste ha slummrat till minnns ingenting, efter kafferasten så kunde ja se på fortsättningen av filmen :)

Därefter slutade jag! Areobicen var inställd :)


Dagens snygging - LINDA (Dalmatinen, med den stora blåtiran, var dock inte lika svart idag som den varit, så kan de gå om man spelar innebandy)
 

/Christin

Kommentarer
Postat av: Linda

Christin, jag är veckans snygging! ;D

2009-01-28 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0