Tack

Känner att jag måste sova, får skriva mer imorgon eller något ville bara skriva en sak:


Tack, mina vänner
Jag vill tacka Er, mina underbara vänner för den här helgen, för all den uppmuntnan och omtanke som ni gett mig.
 Alla de samtal som jag fått ha, ta emot och dela med mig med er under den här helgen.
 Samtal via sms, telefon, msn eller öga mot öga.

Ni är de som betyder mest i mitt liv.
Jag tycker så otroligt mycket om mer.
 Ni som vet att ni har sagt något, pratat med mig om något speciellt under den här helgen,
ta åt er av den kärlek jag vill visa att jag har till er för ni betyder verkligen hur mycket som helst för mig.
Finns vissa av er som fått mina tårar att rinna ner för kinderna, rinna av lycka att jag har er.
Tack 

Kärlek<3


Sov gott
/Christin R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0