Suck!

Har precis satt mej upp efter att ha legat med datorn i knät i soffan. Tyskaboken låg under mej, orkade verkligen inte se den. Ibland undrar ja varför jag ens läser tyska, men visst de kanske är bra att ha i framtiden, till vidare studier och om man ska resa utomlands, men de är ju bra om man kan lära sej ngt och ta in något av de läraren försöker lära oss, men känns verkligen inte som om jag lärt mej ngt sen högstadiet! Har tyskaprov på torsdag, önska mej lycka till!

Nästa vecka har jag Matteprov och Psykologiprov, känner mej belastad på ngt vis:P Men kanske inte är så mky egentligen, de är nog bara det att jag inte är van vid att ha så jätte mycket läxor och prov..

Aja, får tänka positivt!
2(3) veckor till Lov och då bär det ju av till ÅRE :)
Sen är det två veckor praktik efter det :)
Sen 4 veckor i skolan
Sen lov igen och sen är de inte långt kvar till sommaren :) (eller kanske 8-9 veckor menmen de kan ja ta, vi får väll lite studiedagar där får jag hoppas (: )

/Christin R 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0