Söndag

Nu är helgen slut, helgen har bestått av:
Fredag: Fika hemma hos min mormor och morfar med kompisar (när de var bortresta) och sedan sovit där.
Lördag: Möte i stockaryd och sedan möte i Vetlanda, mycket trevligt eftersom det var mycket folk som man inte sett på ett tag som var där, samt en hel del som va med på nyårsfesten :) På vägen hem så gick de först en älg över vägen och efter ngn mil kom det ett rådjur! Gick och la mej runt 3..
Söndag: upp 7.30, va gör man inte för vännerna, kolla på Tiger Iks korpmatch i innebandy (http://www.tigersik.blogg.se) på Kålgården, matchen var väldigt rolig och händelserik och grabbarna vann med 8-2!! GRATTIS!
Efter matchen firade vi det med fika på Kaffe Paus i Jkpg och sedan blev de hem och slappa!

Idag fick jag svar från en i kyrkan som vi ringt och fågat om praktikplats! Jag ska praktisera två veckor på ett äldreboende på Österrängen :) Får hoppas att det blir bra, var ju inte alls det jag hade tänkt att det skulle bli från början, hade ju tänkt en affär eller iaf butik av något slag. Men tror det kan bli lärorikt. Hon sa de att de hade någon Terapiavdelning där de gamla kunde spela bingo eller spela spel och så, och där trodde hon att jag skulle passa, visst låter de trevligt :P Sen tyckte hon att jag kunde ta lite kort på de gamla med :P

Ha de toppen! Nu ska ja försöka läsa lite tyska om jag orkar!
/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0