Skolan börjar

8 Januari och första skoldagen för den här terminen är avklarad. Dagen rullade på precis som vanligt, som om ingenting hade hänt. Som om det inte varit jullov. Segt men sant.
Dagen bestod av Engelska, Svenska, Tyska, Lunch, Ny generation, Mediekommunikation och Psykologi.

Engelska är inte det ämnet som jag tycker bäst om kan jag inte påstå och när läraren första lektionen på vårterminen säger att "vi ska göra en munltlig övning" hoppar jag nästan i taket av irritation. Nog med att de är Engelska, nu ska vi ha de munligt med, usch. Men övningen var simpel. Vi skulle vika ett papper så vi fick sex rutor, i den skulle vi sedan måla vissa saker.

Vi skulle sedan sitta i grupper och beskriva för varandra om va vi målat i de olika rutorna, på engelska då förståss.

Här är min bild, inte världsbäst på att måla och särlillt inte när man har kort tid på sej :P menmen, va gör man.
(Klicka för större bild och beskrivning (den blev på svenska här:P)


Någon som har ideer om helgen?
Ha de toppen!
/Christin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker bilderna var snygga!

2009-01-10 @ 17:54:22
Postat av: Linda

Det var jag, Linda som skrev den förra kommentaren. Namnet kom på något konstigt sätt inte med visst.

2009-01-11 @ 23:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0