Onsdag

Idag har det inte hänt överdrivet mycket i skolan.

Dagen började med matteprov mellan 08.40-09.40. Där efter skulle vi ha engelska men då kom de en gubbe (lärare) in till oss och sa att vår ordinarie lärare var sjuk, typ spysjuk eller något, man kan ju hoppas att de är så på ett sätt, hon är ju gravid med så kunde ju berott på det och de kan ju ställa till hela terminen för oss, byta lärare hit och dit, USCH de vill jag inte vara med om denna terminen också.


Så, på engelskan sa gubben att vi skulle till en datorsal men han visste inte vilken, och när halva klassen kom för sent ttill lektionen så sa han åt oss som var först att gå därifrån, vi bara okej ? Han "vi ses på svenskan sen". Så jaha, vi hade där med inget att göra.


Sen var de lunch och nu har jag svenska, har fått huvudverk och är förljyld så har inte orkat med att jobba på lektionen, så typ håltimma här med man kan ju säga :P Jag och Lejla har suttit och spelat bubbleshooter (www.bubbleshooter.se).


Nu har jag snart samhäll och då ska ja in på datorn igen och på börja mitt arbete om SVÄLT, tror jag ska skriva om det iaf. Sen efter skolan blir de lite plugg och sen ett areobic 1 pass på friskis :) Ska bli skoj, om mitt huvud orkar med det och jag inte somnar innan dess. Satt ju och spelade på datorn och sa till Lejla att "Nu somnar jag snart, ögonen kan inte hållas öppna". Efter ett tag börjar hon skratta, åt mej? Ja! Ögonen kunde inte vara öppna, de "slocknade" hela tiden.. Men skönt att kunna glädja någon :P


Nu är de samhäll :)


/Christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0