Hej hopp!

Någon som har lite förslag på hur man kan göra skoldagen lite roligare? Jag hade med mig postit lappar till skolan idag där jag tänkte att ja skulle skriva lite positiva saker som kan göra mig glad, kankse något dåligt skämt oxå. Tänkte oxå skriva ut lite bilder på mina vänner som väcker minnen och sätta upp i skåpet, kanske detta kan bidra till en roligare skolgång?

Har ni tips? Öppen för förslag!

Slutade redan klockan 12 idag, men sen dess har jag inte gjort något vettigt egentligen, jag har visserligen fograferat lite på mina syskon och så, men de är ju för att ja tycker det är roligare att göra det än att plugga. Borde plugga matte till imorgon och psykologi tills på torsdag (har prov). Sen borde jag också jobba med lite engelska och lite annat. Men har ingen motivation till det! Menmen, nu ska ja iaf försöka mej på det :)

Ha en fin kväll!

/Christin R

Kommentarer
Postat av: Clara

Du skulle ju kunna liva upp dagen för lilla Clara på våningen ner. :P haha.

2009-01-27 @ 18:16:53
URL: http://claralennartsson.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag gillade dina post-it lappar! :D

2009-01-27 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0