Börjar beta av mina problem :)

Som ni vet så var de bara för någon dag sen som jag skrev om hur mycket som jag hade, eller de kändes så iaf, de kanske inte är så mkt egentligen..

Igår kollade jag upp prattik och skulle få svar så fort som möjligt vilket är sjukt bra :)
Har dessutom varit hos en trafiksskola idag och skrivit in mig! TOPPEN!

Nu är de bara skolans val och sommarjobb som är kvar, kan ju alltid hoppas på att praktiken går bra och man kanske kan få ngt där igenom.

Nu har jag haft multimedia och har bara en lektion kvar på denna fredagen. Hade utv. samtal 08.00 - 08.30 sen håltimma till 13.10 och nu har jag mediekommunikation 15.00.16.30.. hoppas att jag orkar det!

Ikväll blir de nog till mormor och morfars hus igen :)

Ha de gott!
/Christin


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Var ska du praktisera någonstans? Är du smart så tar du någonstans där du kan få jobb senare! Kram

2009-01-16 @ 17:30:27
URL: http://lovisarogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0