Onsdag

Nu är det nästan en vecka sen jag skrev sist, visst kommer de lite i perioder när man orkar skriva.
Ibland händer de så mycket att man får fullt upp med annat eller helt enkelt inte orkar skriva någonting. Känner sig stressad över andra saker som man måste göra, men hamnar ändå vid msn tillslut men då är de andra saker som tar upp ens tid och bloggen "hinns" inte med iaf.

Ska dra lite kort om min tid sen sist ja skrev:
Fredag: Skola, sen bowling med Lejla, Pelle och Linnea :) Sen en sväng till Tenhult och träffa vännerna där
Lördag: Bowling med vänner från alla möjliga håll i Eksjö, sen fika hos Julia :)
Söndag: Kyrkan på hjärtagudstjänst, besök på Hobby Fritid, sem 50min sen till Tenultssjön för grillning och lite så, sen hem 50min igen och sen iväg på Innebandy, där ja han spela 15min innan innebandyklubban genom ett slag av mig och Rydberg gick i två delar.
Måndag: Skola, sen gymmet med min vän Erik
Tisdag: Skola - slappis dag, va ute och fotograferade graffiti (www.pblogg.se) sen köpte vi fika och tog med oss till skolan och fikade innan vi redigerade våra bilder. Sen somnade ja nästan på teorin på areobicen (fick komentarer av Matilda att inte sova! sjukt pinsamt) men piggnade till när vi körde styrketräningen sen efter teorin. sjukt jobbigt!
Ondag: Go dag och inte allt för avanserad skoldag, men somnade nästan på samhällen, (även här är de ngn som komenterar att ja somnar, Lejla den här gången!) tror ja borde sova mer på nätterna! Sen stan och köpa lite underställ och så till åre och sen bussen hem med Erik.

Fullt upp hela tiden känns det som + att jag försökt hinna med att plugga lite mellan träning, skola och vänner! :)

Känner att jag är på gott humör just nu, vilket känns riktigt härligt! Kanske beror det på den höga musiken som spelas på mitt rum just nu :) (ni i klassen vet hur ja blir av det.. galen och tokig! alltid samma sak på idrotten, fredags trött och go musik = bra humör!)

Men nu är det snart Åre och visst ska de bli skönt att komma bort några dagar nu men känner mig inte alls taggad för det, kankse är de för att allt känns så stressigt just nu eller kanske för att ja är lite orolig för vissa saker inför den resan, men ja hoppas att de blir bra.

Ha de kanon!
/Christin R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0