Bildspecial - Åre

Här kommer lite bilder från åre! Tog inga egna bilder eftersom mina kameror blev hemma eftersom den ena är sönder och den andra har de lossnat en sak i objektivet. Men har fått en massa bilder, och fler bilder kommer jag få. Så kanske kommer en uppdatering om några dagar :) ( håll musen över bilden så ser du en beskrivning på vad bilden innehåller, sen kan du klicka upp dem när de gråa ramarna försvunnit runt dem för att få upp dem rätt :P)

BILDER ÅRE

 Erik tar avstånd från mitt leende? Gänget i backen och fikar :) Jag gjorde en bell på offpisten och efter mig kom Peter och la sig på samma ställe, minns ja rätt kom Engholm kort där på oxå! Bönnerna blev som galna när de såg kossan! Abbe, Engholm och kossan :) Ännu en gruppbild! Engholm gick upp tidigt varje morgon och bakade kladdkaka! Engholm och Johan tar en brottningsmatch innan sängdags vilket ledde till mkt värme, kärlek och dusch innan sängen! Abbe och Johan Som ja berättat innan skadade Erik axeln och här sitter han och kvider Sötaste paret :) Therese och Johatan! Therese och Jag :) Gänget åker, fin utsikt :) I hålet ligger Jakob, Engholm står och kollar på när Peter (tror jag) kommer farandes Ja Engholm och Erik hamnade i ngt bakhål och hittade lite pistmaskiner! Bussresan till Åre, Amanda och Jakob Emma och Peter Engholms kladdkaka delas ut i backen, Rogö och Abbe verkar skeptiska men ändå väldigt insatta i Kladdkakan (nästan) Hela bunten på fikapaus i backen :D  Även i backen skedde brottning efter fikat, jag är påväg till att hoppa på Johan och Engholm :D


/Christin

Kommentarer
Postat av: Johan

goa bilder o goa bönder! hihi

2009-02-20 @ 22:26:52
Postat av: Clara

Skulle bara säga att du ska kolla på min blogg, på lördagens datum, du är utmanad för en grej. ;) haha kram

2009-02-21 @ 14:41:07
URL: http://claralennartsson.blogspot.com
Postat av: Sara

Najs bilder:)

2009-02-22 @ 13:52:46
URL: http://pripp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0