Tror jag håller på att bli sjuk :/

Vaknade på morgonen med ont i halsen och täppt näsa. Ögonen ville inte öppnas av trötthet. Morgonen blev ganska stressig på grund av att ja var så seg.

I skolan var ja mestadels frånvarande. I matsalen stod jag och väntade på Matilda, tänkte lite och var allmänt borta. Erik petar till på axlen och säger "va inte så lost!", tittade på mej med ett leende och vände sedan och gick. Tankarna där efter var mest "Va sa han?", "Sa jag någonting?" Hel väck var jag, tror faktiskt att jag bara stod och tittade utan ett svar. Haha. Konstigt och ganska komiskt kan man ju tycka.

Som tur var dagen inte så lång utan jag klarade mej bra. =)

Just nu känner jag mej, trött och hängig och förtjyld.. Säkert Erik som smittat mej, han var ju förtjyld och febrig delar av förra veckan när jag träffade honom. (Skönt att ha någon att skylla på:P) Ska förmodligen ut på en prommenad med Jennie sen, får se hur de blir =) Blir bara en snabbis isf, måste sova ikväll! =) 

/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0