Tidig fredagskväll

Ikväll var en sån kväll då det inte hände särskillt mycket. Ja Erik och Therese bestämmde oss för att ta en sväng in till Kungsporten och kolla vad som hände där. I början var de inte så mycket som hände där men senare när mötet som  skulle hållas vid 21 började kom det fler. Vi satt kvar ca 30min på mötet och gick när predikan skulle börja. Therese ville hem för hon skulle tävla imon. Vi tänkte att vi kunde ta oss en tur till jakob där de hade uv-hajk men ja bestämmde mej senare för att åka hem, klockan var då ca 21.45 dvs, mycket tidigt för att vara en fredagskväll.. Men de var en trevlig kväll i alla fall. =)




Ibland vet ja inte vad som känns så fel. Allt känns jobbigt och ja vet inte vad det beror på. Vissa dagar känner jag mig så illa irriterad på alla eller i alla fall vissa. Vill inte att de ska vara så men kan inte förstå varför. Vad det beror på. kanske är de ångest eller någon slaggs avunsjuka, men förstår heller inte varför det skulle behöva vara så.. kan inte förstå någonting. känner mej så tråkig och gammal ibland med. Som om allt går om och om igen och ordet nytt inte existerar.
Känner mig orolig för något, sen känns de som om jag när som helst kan börja gråta för allt känns så jobbigt. Kan inte sätta ord på vad det är. Kanske bara är trött.. trött på allt.. vet inte..


Innan idag känndes dagen ändå rätt på topp, fick beröm av idrottsläraren efter att ja sprungit en längre sträcka, sprungit hela varvet och kämpat till 100%. Då kändes de som om något lyfte men sen blev ja så trött på allt igen och nu är ja bara så, va vet inte, irriterad på allt.

Suck, vet inte vad ja ska göra.


/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0