Skola - Sova?

Idag på morgonen var jag som ett spöke, iaf när jag kom till skolan. Sover troligtvis allt för lite. Först så satt jag och nickade en massa på bussen, höll på att somna = pinsamt, brukar kunna de om ja sitterr vid fönstret men de gjorde jag ju inte idag på morgonen. I skolan hade jag först klassråd kl. 08.00-08.30 i Fotosalen.

08.30 så fortsatte lektionen med fotoeleverna och alla skulle visa sina bilder de hade haft med sig. Vissa hade ju med sig mer kort än vad som var tänkt. Alla skulle ha med sig tre bilder var vilket redan där innebär att vi skulle få titta på 40-50 bilder! Men sen eftersom Fotoläraren Ulf är så intesserad av alla andra bider med så blev det mycket kollade på dem med. Höll alvarligt talat på att somna där ner i den lila fotosalen. kl. 09.45 fick vi änterligen fikarast! KAFFEKAFFE!

10.15 så var rasten slut och vi fortsatte att kolla på de där bilderna, sen så kom läraren fram til att vi hade lite för lite tid kvar att göra en övning "FOTOMARATON". Så vi fick ca 1h på denna lektionen + 1½ h nästa lektion eller att göra det hemma tils nästa veckan. Gick från salen vid 11.30 efter att ha snackat lite med läraren.

13.30 började areobicen, första gången för min del då! 1h på gymmet sternhårt typ! Genomsvett sen!:P Sen skulle vi sätta ihop egna "block" i grupper, kände mej inte så delaktig eftersom ja inte har lärt mej ngr steg och så än.. lite svårt när man inte varit med de 2 första gångerna.

15.50 slutade areobicen, gick till bussen, missade den bussen vid 16.02 så gick ner till stationen. Therese ringde och jag satt och väntade. 119 skulle komma 16.15, klockan blev 16.20,16.25, 16.30 kommer en 30 buss. dvs bussen som ska komma 16.30 som den gjorde. 119 kom allstå aldrig, så himla dålig stil. Men jag kom ju hem iaf. =)

Nu i eftermiddags har jag typ suttigt vid datorn hela tiden, kan inte fatta vad jag gör vid datorn, den tar all min tid! suck!
Men har gjort lite nödvändigt skolarbete iaf.

Bilder från dagen:
 


Men nu ska ja sova!

/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0