Konstigt

Att det har gått en hel vecka sen jag skrev sist är rätt oförstårligt. Att jag klarat det, mycket märkligt, men de måste ju betyda något eller i alla fall ha en anledning. Jag tror att anedningen kan vara att jag helt enkelt har ägnat tid åt annat. I torsdags hade jag psykologiprov, vilket tog mycket av min kvällstid. I helgen hade jag oxå mycket för mej, som vanligt kanske. Men att säga att jag inte orkat tror jag inte har med saken att göra, visserligen kanske jag inte har orkat men tidigare veckor har jag kunnat lägga in ett litet inlägg då och då även om jag egentligen inte orkat.

Men nu ska ja försöka mej på ett inlägg :)

Sen sist jag skrev har det väll egentligen inte hänt något så där spännande precis men kan dra en kort samanfattning:

Onsdag: Plugga psykologi
Torsdag: Håltimma 5h innan psykologiprovet, Innebandy
Fredag: Grymt irriterad när jag gick hem från skolan på min multimedialärare som inte ville hjälpa mej att lägga in en kod till ett bildspel till min hemsida eftersom det låg på MVGnivå så kunde jag inte få MVG om jag tog med den på hemsideprovet eftersom han hade hjälpt mej under den tiden som var till för att man ska få fråga om saker. Lät så dumt så ja fick spel på honom.
Efter skolan tvättade jag den lilla av familjens bilar. Sen bar de av till kyrkan där jag blev kvar hela kvällen.
Lördag: Tvättade familjens andra bil, den stora. Klippte sedan gräsmattan. 
På kvällen bar det av till Therese, bara hon och jag och jätte mysigt =)
Söndag: Kyrkan, konsum, jobba på hobby Fridid, ica, fredrik och sen innebandy och sen hem (körig dag!)
Måndag: Irriterad på läraren i multimedia igen eftersom han inte fattat att jag var seriös i fredags. Jag lämnade betygskriterierna på kursen till honom och han sa då att han skulle prata med de andra lärarna om det hela. =) Men i fredas hade han skickat en kod till mej som skulle vara enklare än den jag hade hittat men han kunde själv inte få in den i programmet. SUCK
Tisdag: Foto- fotografera (va annars?) 4h, Areobic+styrketräning 2½timma! (helt seg hela kvällen!)


Japp där har ni en kort samanfattning av min vecka!




Är det inte märkligt?

Dagen i skolan hade känts kanske tråkig men ändå ganska händelserik och kul, men så när man kommer hem, trött som inte vetit. Lägger sig i soffan tillsammans med sin 3årige lillebror och håller på att somna. Låter helt toppen eller hur? Jo det kan man ju tycka, ända tills den äldre brodern på 10år sätter sig vid datorn och skriker och gapar på att 3åringen ska komma och se en film, en film som 3åringen sett ett X antal gånger, en bilreklam där det rätt som det är hoppar upp en gubbe mitt i skärmen och skrämer livet på den lille pojken. 3åringen ville förstås inte se filmen eftersom han kände igen den. Han sitter lugnt kvar hos mej och säger "mej vill inte" ända tills 10åringen börjar skrika på honom att komma. (Kan ni förstå hur sur jag var nu?)

Kan inte förstå hur en äldre bror kan tycka att det är så skoj att göra sin lillebror illa på det sättet. Och dessutom hota honom med att hämta in några hemska masker och sätta dem på huvudet och skrämma lille 3åringen ifall han inte kommer och kollar på den där hemska bilreklamen. (De maskerna som vi har är läskiga, 3åringen skriker så fort de kommer fram).

Kan ni förstå det roliga i detta?


/Christin

Kommentarer
Postat av: Clara

naw.. stackars söta David. :/

2008-10-01 @ 21:23:40
URL: http://onevoice.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0