Hejhej!

 Konstigt nog så är det en tid sen jag skrev. Vet inte vad jag har gjrort för att inte hinna med det.
Min helg har varit lyckad tycker jag. Tar den lite senare ikväll om jag hinner.

Just nu håller jag på med min fotoläxa som jag skrev om i förra inlägget. Idetorkan har börjat släppa! SKÖNT! Nu måste jag bara kolla igenom alla bilderna i datorn och kolla så att bilderna blev bra och sedan ta ett kort med temat TVÅ vilket vore ganska enkelt, men jag gör de nog för komplicerat, kommer inte på någonting!

Förslag?

/Christin


Kommentarer
Postat av: Clara

Jah.. kanske. Något som är två, typ dina föräldrar, eller nåt par ir nåt sånt där. ;P e inte så bra

2008-09-14 @ 20:53:32
URL: http://onevoice.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0