Glad! =)

Vet inte varför jag känner mig så glad, igår var jag också glad! Men det är väll bara bra? Att man får känna glädje vissa dagar.

Idag har det varit en helt vanlig dag. Varit i skolan och inte gjort någonting som vanligt, eller jo faktiskt så har jag väll det, räknat lite matte, övat på att göra hemsidor och läsa om kristdemokraterna på samhällskunskapen. Sen har jag hostat en hel del som hör till min vardag sen cirka en vecka tillbaka.

Efter skolan ringde jag mormor och morfar och frågade om ja kunde åka med dem hem till mej, de skulle hämta lille David på dagis och så blev det. Väl hemma gjorde jag middag och sen gav jag mej ner till sjön en sväng och fotade lite. Riktigt härlogt väder var de nu i eftermiddags! Skinande sol och värme! Blev många fina kort =)



Vet inte vad ja ska skriva mera.. så, ha de så bra i veckan

/Christin
ps. Har precis bokat en resa till London med mamma och syrran den 2-5 November!! =)


Kommentarer
Postat av: Clara

Det är sjukt bra att få känna sig glad ibland. Det behöver man. <3 take care

2008-09-09 @ 17:23:14
URL: http://onevoice.webb.se
Postat av: rahwa

Det var jue bra kicki, fin bild med :D

2008-09-14 @ 00:56:48
URL: http://rawaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0