Bra start på denna torsdag!

Sovmorgon, har legat och väntat i ca 2timmar på att klockan ska ringa så jag kan gå upp, förstår inte varför jag inte kunde sova de där sista timmarna, halvsov nog men de räcker ju inte. När man då tror att man ska hinna med allt och sedan ta de lugnt till bussen och allt ska vara lugnt blir de för min del oftast raka motsattsen. Ja såg att min klocka visade att bussen skulle gå den tiden som klockan just nu stod på. Tänkte, ja hinner kankse om ja springer, bussen brukar ju vara sen. Men idag så stod bussen redan där när jag började springa, kommer med andra ord ca 20 min sent till skolan. Lyckad morgon!

Nu ska ja snart (om ca 15min) göra ett nytt försök att hinna med bussen.

/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0