Underbar eftermiddag!

Hemma, hemma efter en helt underbart trevlig eftermiddag!
Efter skolan så gjorde jag snabbt klart min tyska läxa och bar mig sedan ner till stan där jag mötte Amanda.
Vi köpte en kofta till min bror och träffade senare Bella och Therese.
Vi gick då och åt på Jensen's och åt en god grillad kyckling med stekt potatis därefter blev det apelsinsorbet med chockladmousse, vilket var helt underbart gott. Vi satt på Jensen's och pratade, pratade och skrattade i cirka 1½ timma. Patricia kom oxå dit.
Där efter blev det Bio med Amanda, Therese och Patricia, filmen Step Brothers. Filmen var skoj, en komedi =)

Tack för en trevlig eftermiddag tjejer! Ni betyder mycket, de får vi göra oftare!




Vill tillbaka, spola tillbaka ett år. Ett år tillbaka så var allt så mycket bättre. Kan inte förstå varför allt går så fel just nu. Inget går dit jag vill känns de som.... Är så illa ofocuserad och trött.. Skolan, kan inte ta in någonting numera, tar massa tid innan ja får in det. Vet inte vad det är för fel...



Höst


/Christin

Kommentarer
Postat av: Clara

Vännen, ska jag ge dig ett tips, me skolan asså. Tänk inte på att det inte går som du vill med läxor o sånt, tänk inte, bara gör prov o läxor så bra du kan. Oroa dig inte för att du har mkt osv. det är jag bra på, va inte det... puss o kram <3

2008-10-02 @ 18:28:30
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0