Tisdag

Kommer bara ta en snabbis om denna kanondagen!

Dagen började med bowling tillsammans med mina underbara vänner Linda, Matilda och Linn. Därefter åkte vi ner till stan och åt oss mätta på buffematen på Chili Thai! Sen blev de en sväng ner till stan, innan flickorna åkte hem och jag åkte upp till min Mormor (Morfar var inte hemma). Fick gå en 15minuters väg från bussen hem till dem men de var underbart skönt att röra på sig efter all den maten som man fått i sig! Sen blev det Bio, Låt den rätte komma in tillsammans med min vän Erik.

En toppendag skulle jag vilja säga!

Tack alla ni som gjorde den så bra =)

/Christin


Kommentarer
Postat av: Linda

Underbar dag! Och, mätt blev man, haha :P

2008-10-30 @ 13:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0