Ska försöka...

Ska försöka mej på ett litet blogginlägg, tror ja börjat tröttna lite på att skriva här med. Eller i alla fall ibland. Vissa veckor skriver jag jämt och vissa veckor så hinner jag eller helt enkelt orkar jag inte med att skriva.

Ska dra en kort samanfattning av denna helgen, en helg med mycket olika saker, en mycket rolig och trevlig helg!

Fredag: Älbäcksryds tonår, höll på att köra på en hare som dök upp från vänstersidan max 2 meter framför mig! Usch va rädd jag blev då!
Sen blev de en sväng till Pingstkyrkan i Tenhult där vi spelade Settlers och träffade en massa folk =)
Therese följde senare med mej hem och sov över =)

Lördag: Åkte hem till Therese vid klockan 13 och senare ner till Älgabecksrydsmissionshus vid 15. Där skulle vi hjälpa till och servera på Erik, Jakob och Gustavs mamma AnnaCarins 50årsfest! Det var en helt toppen kväll :) Roligt och en hel del spring fram och tillbaka från köket. Vi åkte sedan hem därifrån vid 1tiden.

Söndag: Kollade på Tiger IKs korp match. Åkte hem och lagade mat till familjen och åkte senare på kvällen och spelade innebandy i Ödestugu.



Idag så har eftermiddagen bara bestått av slapp, de mesta iaf. har gjort min fotoläxa =) Den var lite klurig!

 
Denna vackra bild på min syster blir nog den som ja kommer
lämna in på fotolektionen imorgon :)

Mamma ville oxå vara med på kort, ljuset blev lite lustigt, men hon
tyckte det såg ut som om hennes ögon strålade av ljus eller något :)


Johanna tog även några bilder på mig =) (handen ser inklippt ut:P)

Kommentarer
Postat av: Lovisa Rogö

Bilderna var helfina..jag vill oxå kunna ta så fina kort. :D

2008-10-14 @ 09:07:37
Postat av: Clara

Vilka fina bilder :) :) Kul att det var roligt att servera. <3

2008-10-14 @ 13:57:27
URL: http://claralennartsson.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad glad jag blir. Inte bara jag som tröttnar påbloggandet ibland:) Låter som du haft en trevlig helg:)

Ha det bra!

Kram

2008-10-14 @ 17:55:28
URL: http://pripp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0