Sängdags

Även om klockan bara är 23.30 så känner jag att ja bör sova, denna tiden bör man egentligen iaf sova när man ska till skolan dagen efter, men imon är de resursdag i skolan och ingen lärare har kontaktat mej om att ja ska behöva komma till skolan så jag är LEDIG =) Hur gott som helst!
Men tänkte iaf inte sova bort hela dagen utan dra in en sväng till A6, var länge sen jag var där nu, stan har man ju börjat tröttna på lite, särskillt när man redan varit där 2dagar denna veckan :)

Idag:
Skolan, lika segt som vanligt
Therese kom till mej på min lektion när ja hade 15min kvar på den, sen så gick vi till Smycket där Therese skulle ta ännu ett hål i örat, nu på "inne" i örat. Kan ju säga att hon var lite lugnare denna gången än förra, med ena handen på huvudet och den andra i munnen, för att kunna bita i den. Så gick de relativt bra. =) (kan ju medge att du såg rolig ut(= )
Där efter gick vi och fikade på mackmakeriet och gick där efter och kollade lite kläder =) Kul.

Sen tog vi bussen hem och träffade Nathalie på bussen =)

Skulle träffat Jennie ikväll, men efter omständigheter så gick de inte, synd. (Hoppas de löser sig(L))

Sen har jag haft en kväll framför TV-n kollar aldrig på TV annars men nu blev de Bonde söker fru kl. 20 och sen Generation fett kl. 22.
Generation fett var nog bland de sjukaste programmen jag har sett på länge. Dagens program handlade om feta kvinnor som lever på att vara så feta, de sätter sig på smala män och får pengar på det. Männen tycker visst om när extremt feta människor sätter sej på dem, iaf de männen som var med i Tv. Svårt att förstå sig på vissa män! Äkligt ansåg jag att det var!

Timman mellan de två programmen som ja kollade på så klippte jag min lugg, den som snarare inte kan kallas lugg kanske, men den var ända ner till hakan, om inte längre. Har funderat mycket de senaste dagarna om ja ska klippa av den lite, och så blev det. Nu går det kortaste till ögat om ja har luggen på sidan =) (annars typ till näsan).



Själva klippningen syns nog inte jätte bra på bilden :P

Nu ska ja dra mej!
Ha en fin dag imorgon och sov gott!

/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0