Orolig?

Kort samanfattning av helgen:
Fredag: Bowling med ä-ryd tonår i nässjö! kul! Sen fika hos engholm
Lördag: Rydsnäs på möte, träffa massa trevligt folk man inte träffat på hur länge som helst!
Söndag: hjärtagudstjänst i älgabecksryd, bärbara datorn pajade, innebandy

En toppen helg =)





Känner en sån stress inför denna veckan, orkar inte plugga, tiden blir bara här framför datorn. Inte bra alls! Visserligen behövde jag datorn till lite av mitt engelskaarbete men inte till matten, tyskan och allt det där andra som ska hinnas med denna veckan. DUMT! Så imorgon ska ja ta mej en sväng upp till Bymarken till mormor och morfar (fått nykel av morfar så ja ska komma in) och sätta mej där och plugga i lugn och ro. Där finns oftast inga barn som springer omkring och visserligen finns det en datorn men tror inte de har bredband så den blir jag nog inte sittandes vid. TV har de ju med, men NEJ inte det heller. PLUGG ska de bli! Visst låter jag taggad? Jo visst låta taggad kan man ju alltid göra men nej, inte alls. Känner bara sån stress såfort jag öppnar en av alla de1000 böckerna som ja ska ta mej igenom så de inte blir något gjort. :/

Inte nog med att jag känner en stress över allt plugg utan jag känner en viss oro över hur allt kommer gå i skolan, orkar inte plugga längre. Känner inte bara oro för skolan utan för en hel del annat, oron tar kål på mej. Egentligen kan jag nog inte sätta ord på vad det egentligen är jag är orolig på för det är så många olika saker, de tror jag i alla fall. men när man känner sej orolig kansnke inte de behöver betyda att man är de utan de är bara en känsla. Aja, jobbigt iaf.

Men! Nästa vecka är det LOV(v.44)! Skönt ska de bli! men även där kommer det bli en hel del pluggande ;/ men sen drar ja till London några dagar in på vecka 45 och då ska ja ta det lugnt, eller de blir väll lite skrivande om London (extrauppg. i engelskan).

Nu ska ja läsa lite i min roman innan ja somnar!

God natt!
/Christin


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du klarar det! Allt ordnar sig! Skolan är inte allt, det är något som jag insett! Kram

2008-10-21 @ 10:15:41
URL: http://lovisarogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0