Min Tisdag

På fotolektionen så hände det inte överdrivet mycket. Jag och Linn fick lägga in alla bilderna, samt länka alla bilderna och deras namn rublik så att alla i fotogruppens bilder skulle direktlänka till deras privata. Svårt att förklara kanske menmen här är sidan www.pblogg.se (Foto åk2, klicka där så kommer ni till sidan som vi fixade).
När jag kom hem så hade min lärare bett mej försöka lägga in egna bilder på min privata sida på fotobloggen. Det gick finfint! Men! Jag råkade senare skicka upp sidan för gransking, nu kan bara jag se den om jag är inloggad, alla andra ser bara en vit sida, SUCK tabbe! Hoppas läraren kan publicera sidan åt mig imorgon, jag kunde inte det! Menmen sånt som händer, inte hela världen:P

Areobicen som skulle bestå av Ki-box med en tjej på friskis & svettis blev istället ett Pulspass tillsammans med en kille.
Pulspasset var varmt men hur kul som helst! Var lite svårt att hänga på när han bytte rörelse hela tiden men de mesta klarade jag ut :) Kan ju säga att killen var hur svettig som helst efter det passet med oss! Som vi hoppade omkring! :P

När jag senare satt på bussen hem så ringer mamma, precis så jag fått veta att bussen var tvungen att åka tillbaka en runda på ca 5min för att hämta ngr han hade missat vid ekhagen. Hon sa då att vi skulle in och ta passkort, kan ju då tala om att min skola ligger nästan granne med polisen, så blev inte jätteglad att behöva åka hem innan polisen. Tog ca 35min med bussen hem idag.

Nu blir det snart kvällsmat - scones! Mumma!


Bilder från idag!

Jossan och Rasmus har sångstund =) "Jag vill bo i en svamp..."

Emma-Linnea, lyssnar på sången      Lejla, blir snart röd av skamm i ansiktet pågrund av den "vackra" sången och går därifrån :P

                                                                    

Christin                                                     Piren, Christin, Linn och Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0