mej eller ngn annan?

Antingen är det mej det är fel på eller så är det någon annan. Själv kan jag inte svara på den frågan, men det är något som inte stämmer.
Jag är inte den som svär och är arg, sur och irriterad i vanliga fall, men det är något som gör att jag blir småirriteraf för minsta lilla, och det är ett stort antal gånger som jag varit påväg att svära idag. Det är inte den vanliga Christin Rogö. Det stämmer inte överens med mej.
Hemma så blir alla i familjen irriterade, gapar och skriker så fort jag säger "hej" eller försöker prata. Det heter helt enkelt att jag ska vara tyst, detta har pågått hela veckan. Förstår inte allt, konstigt. Men får verkligen hoppas att det blir bra. Familjen är ju ändå dem jag träffar istort sätt varje kväll och morgon iaf, och det är ju inte precis att leka livet när alla i huset är som små dynamiter med en kortkort tråd. Det ligger liksom en spänning i huset. Usch säger jag för det.

Ska försöka ändra på detta i helgen, det är inte kul. Kan heller inte förstå vad som är fel på mig själv, varför jag är som jag är just nu.. Det kan inte hålla på såhär, det håller inte.




Imon ska ja lämna in en tyskauppsats, eller får 30min på mej på lektionen att skriva klart den imorgon, usch fy och blä, uppsattsen behöver inte vara lång men den handlar om att kunna förklara för en tysk vilka politiska partier vi har i sverige, landskapet och berätta om fem angivna "kändisar". Samt berätta om en sak som jag inte fattar vad det menas... får ta reda på det imorgon.

Efter skolan blir det förmodligen Bowling med ä-ryds tonår, det ska bli kul =) Var så länge sen nu!

Nu ska ja sova!
/Christin

ps, denna dator, den bärbara är skumm, det skimmrar streck över hela skärmen, och innan hängde den sej. Ja startade om den, men då ville den inte starta förens ett X antal försök. KONSTIGT!

Kommentarer
Postat av: Fredd

Har ej märkt nåt konstigt med dig. Du är fortfarande min otroligt underbara och kära kusin. Låter jobbigt med det där med irritationen hemma hos dig. Hoppas verkligen det blir bättre:)

2008-10-17 @ 00:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0